Raszyn, dnia

OŚGK.271.57.2012.JK

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759/

 

 

I. Zamawiający:  Urząd Gminy w Raszynie, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Adres do korespondencji: Urząd Gminy w Raszynie, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. (22) 701 79 05 , faks (22) 701 77 78

 

W związku z brakiem rozstrzygnięcia dla zadania nr 4 oraz unieważnieniem zadania nr 5 i zmianą urządzenia w zadaniu nr 5 zaprasza do złożenia ofert cenowych na dostawę i montaż wyposażenia placów zabaw.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Specyfika głównych wymagań

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż przez Wykonawcę wybranych przez Zamawiającego urządzeń zabawowych - w ramach funduszy sołeckich Puchały i Słomin.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone do zapytania ofertowego dokumentacja projektowa oraz materiały dodatkowe.

 

2. Miejsce wykonywania usługi oraz zakres zamówienia:

 

Zadanie nr 4.

Dostawa i montaż przez Wykonawcę urządzeń zabawowych na działce nr ew. 24 obręb Falenty położonej przy ul. Centralnej:

1) Huśtawka wahadłowa 2 osobowa (z jednym siedziskiem bezpiecznym) siedziska typu: deseczka i kubełek.

2) Karuzela z kierownicą i siedziskami.

3) Huśtawka wagowa 2 osobowa (metalowa).

4) Kosz z wkładem bez popielniczki o parametrach określonych w załączniku do umowy.

 

 

Zadanie nr 5.

Dostawa i montaż przez Wykonawcę urządzeń zabawowych na działce nr ew. 17/1 obręb Sękocin Las położonej przy ul. Wierzbowej:

1. Huśtawka podwójna wraz z nawierzchnią bezpieczną o wymiarach 2,8 x 7,3 m – podłoże piaskowe o grubości 20 cm.

    Siedziska typu: gumowane proste oraz siedzisko gumowane z oparciem, zapinane na łańcuszek.

 

     Na zadanie nr 5 oferta nie może przekroczyć kwoty 3 500 zł.

 

 

3. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych na wybrane zadania i/lub zadanie.

 

4. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego prac.

 

5. Termin realizacji usługi do dnia 14.12.2012 r.

 

6. Zalecane jest szczegółowe sprawdzenie przez wykonawców warunków wykonania zamówienia w terenie.

 

7. Przedstawione w materiałach dodatkowych oraz projektach zagospodarowania wizualizacje zabawek stanowią jedynie materiał poglądowy.

 

8. Opis i charakterystyka materiałów, z których mają być wykonane urządzenia są wiążące Proponowane urządzenia muszą mieć wymiary/parametry określone w projekcie, a kosz w umowie.

 

9. Zakazuje się wykorzystywania załączonych materiałów oraz projektów w części lub w całości w celach innych niż przeprowadzenie przedmiotowego postępowania przetargowego.

 

 

2.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.      Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 37535200-9.

4.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego
wzoru formularza ofertowego,
2) oświadczenie – załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

 3) atesty, aprobaty, certyfikaty bezpieczeństwa itp. wszelkich materiałów, wyposażenia, urządzeń itd.,

 4) kserokopię uprawnień kierownika robót

 5) karty techniczne/schematy oraz wizualizacje poszczególnych urządzeń (np. widoki).

 

 

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Jarosław Kozłowski nr tel. (22) 701 79 05.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek 8:00- 18:00. wtorek, środa i czwartek 8:0016:00, piątek 8:0014:00.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego : ul. Szkolna 2a w Raszynie w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw Puchały i Słomin  - NIE OTWIERAĆ PRZED 9.11.2012 r. godz. 12.00”

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Projekt dla terenu Puchały.

2.      Projekt dla terenu Słomin.

3.      Oświadczenie.

4.      Formularz ofertowo-cenowy

5.      Wzory umów – 2 egz.