obrazek

Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.45.2014

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).

Przedmiot zamówienia publicznego

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przebudową sieci wodociągowej w miejscowości Dawidy, ul. Śliska w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – faza IV”

 

Przedmiotem zamówienia jest: budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przebudową sieci wodociągowej, w miejscowości Dawidy, ul. Śliska w ramach kontraktu 5 realizowanego w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – faza IV

Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Raszyn – Faza IV”, dofinansowanego z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wobec powyższego kontrakt będzie realizowany i rozliczany w rygorach kontraktów realizowanych z funduszy unijnych.

Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia.

Zadanie polegać będzie na budowie kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym wraz z pełnym zakresem prac odwodnieniowych i odtworzenia stanu terenu do stanu pierwotnego.

Zakres robót obejmuje:

- budowa kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym

- wykonanie studni rewizyjnych, rozmieszczonych na kanale

- budowę odgałęzień od kanału do granicy działek

- przebudowę sieci wodociągowej

Łączna długość przewidzianej do wykonania kanalizacji sanitarnej zgodnie
z dokumentacją projektową wynosi 357,70 m.

1. Sieć kanalizacji sanitarnej w tym:

- kanały z rur PVC O200 – 339,20 m: S181 (bez studni) – S194, S195 (bez studni) – S204

- kanały z rur PVC O160 – 18,50 m

- studnie rewizyjne betonowe O1200 mm – 10 szt.

- studzienki kanalizacyjne systemowe O600 mm – 2 szt.

- trójnik PVC – 5 szt.

2. Sieć wodociągowa – 16,7 m

- demontaż istniejącego wodociągu

- montaż sieci wodociągowej z rur PE O110 – 16,7 m

Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A.

Przedmiotowe zadania, dofinansowane są z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Gwarancja:

Wykonawca udzieli na wykonane roboty i wbudowane materiały gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy.

Rodzaj zamówienia

ROBOTY BUDOWLANE

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45232410-9, 45233140-2,45231300-8, 45111200-0

Zamawiający NIE DOPUSZCZA składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 10%,wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

do 31-01-2015 r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.2     posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju
i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w tym co najmniej: minimum 3 (trzech) zamówień (tj. umów) polegających na wybudowaniu zewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każde z zamówień.

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r poz. 1409 z późn. zm.) i rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy lub wcześniej obowiązującymi przepisami;

b) co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r poz. 1409 z późn. zm.)
i rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy lub wcześniej obowiązującymi przepisami;

c) co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r poz. 1409 z późn. zm.) i rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy lub wcześniej obowiązującymi przepisami;

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż:

a) Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na :- sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych), b) Wykonawca powinien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę: - nie mniejszą niż 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych)),

1.5     O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

 

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają przedstawić Wykonawcy w celu wykazania  spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i opisanych w pkt. 4.1.2, 4.1.3 i 4.1.4 SIWZ należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.2 SIWZ wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

1.3 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – (załącznik Wykonawcy).

1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.3. SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (wskazanie posiadanych uprawnień), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

1.5 Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – (załącznik Wykonawcy).

1.6 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.4. b) SIWZ, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

1.7 Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 4.1.4. a) SIWZ (załącznik Wykonawcy);

W przypadku, gdy z treści polisy nie będzie wynikać, że została ona opłacona – należy dołączyć potwierdzenie dokonania opłaty polisy, a w przypadku polisy, której termin płatności został oznaczony w ratach – należy dołączyć potwierdzenie opłaty rat, których termin płatności został oznaczony przed terminem składania ofert.

1.8 Wykonawca może polegać na zdolności finansowej do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – (załącznik Wykonawcy).

 

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania;

2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);

2.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy).

UWAGA:

- Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określone w pkt. 5.2.1, 5.2.2, 5.2.3,.5.2.4,5.2.5, 5.2.6, 5.2.7 SIWZ.

- W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto w przypadku polegania na zdolności finansowej i ekonomicznej innego podmiotu Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty określone w pkt. 5.1.6 i 5.1.7 SIWZ.

 

3./ W zakresie przynależności do grupy kapitałowej, należy przedłożyć:

3.1 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. nr 50, poz. 331 ze zm.) (załącznik Wykonawcy), bądź informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej;

 

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.2 - 5.2.4. i pkt. 5.2.6 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Jeżeli w kraju Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.5 i 5.2.7 SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 pkt. a), b), c) oraz pkt 2), zastępuje się je dokumentem (wydanym w terminach analogicznych, jak wskazane odpowiednio w pkt. 1 pkt a) – c) i 2 powyżej) zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

Oferta Wykonawcy powinna zawierać:

a)   pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona),

b)       dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale V SIWZ,

c)        wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców,

d)       informacyjnie - kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

Warunki zmiany umowy

1/ Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) przedłużającej się procedury przetargowej, b) wprowadzenia do dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania robót, zmian zakwalifikowanych przez Projektanta sprawującego nadzór autorski na podstawie art. 36a ust.5 ustawy prawo budowlane, jako nieistotne bądź istotne odstępstwo od projektu, jeśli zmiany są zgodne z zasadami wiedzy technicznej, a roboty, które proponuje się zmienić są objęte projektem budowlanym, c) konieczności wykonania robót zamiennych polegających na zmianie sposobu wykonania jakiegoś elementu, lub technologii lub zmianie cech elementu, z zastrzeżeniem, że zmiany nie spowodują rozszerzenia zakresu zamówienia wynikającego z projektu budowlanego, d) konieczności zaniechania wykonywania części robót, e) niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy przez Inspektora Nadzoru, f) kolizji z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami, g) ujawnienia w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej, zwłoki w uzyskaniu przez Wykonawcę wymaganych pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, mimo dołożenia wszelkich starań ze strony Wykonawcy w zakresie uzyskania w/w dokumentów, i) działalności ze strony użytkowników nieruchomości przyległych do placu budowy, mogących mieć wpływ na zakres rzeczowy lub sposób wykonania lub terminy lub wysokość wynagrodzenia, j) zmiany wysokości podatku VAT, k) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody Instytucji Wdrażającej lub Instytucji Pośredniczącej

2. Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zamiennych ustalona będzie według następujących zasad: - za podstawę kalkulacji przyjęte zostaną ceny jednostkowe z kosztorysu, o którym mowa w § 6 umowy, a ilości robót na podstawie sprawdzonego i zatwierdzonego przez zamawiającego obmiaru, - jeżeli roboty nie występowały w kosztorysie, a są niezbędne do rozliczenia robót zamiennych/uzupełniających, podstawą kalkulacji będą: - dane wyjściowe do kosztorysowania z kosztorysu w zakresie kosztów robocizny, narzutu, kosztów pośrednich i zysku, - ceny materiałów i sprzętu nie będą wyższe niż średnie ceny publikowane przez kwartalnik SEKOCENBUD (aktualny na czas ich wbudowania i wykorzystania) - nakłady robocizny i nakłady rzeczowe - z katalogów (KNR), a dla robót specjalistycznych według kalkulacji własnej.

Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A ( II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

20-10-2014  godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

60 dni  

Kryterium wyboru oferty

100% - cena

Wadium

10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

Numer lokalu

102

Data otwarcia

20-10-2014

Godzina otwarcia

10:40

Data przesłania ogłoszenia do
Urzędu Publikacji Unii Europejskiej

04-09-2014 r.

Data zamieszczenia ogłoszenia
na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego

09-09-2014 r.