Raszyn, dnia 12.05.2015 r.

Znak sprawy IR.271/B.45.6.10.2015.MJS

pieczęć komórki organizacyjnej

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

 

 I. Zamawiający:  GMINA RASZYN

Adres do korespondencji: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a

tel. 22 701 77 77, faks 22 701 77 78

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej wymiany instalacji sanitarnych i wykonania przyłączy dla Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej 2 w Raszynie .

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Specyfika głównych wymagań została określona w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr1). Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej wymiany instalacji sanitarnych i wykonania przyłączy w zakresie:

          Przyłącza:

1.                       kanalizacja sanitarna i deszczowa  

2.                       przyłącza wody  

         Instalacje wewnętrzne:

1.                       kanalizacja sanitarna w całym obiekcie

2.                       instalacja wodociągowa w całym obiekcie

3.                       instalacja wody p.poż w całym obiekcie

4.                       instalacja centralnego ogrzewania i c. t w całym obiekcie

5.                       instalacja c. w.  w całym obiekcie                                                                                

6.                       wentylacja

7.                       instalacje gazowe

8.                       kotłownia

9.                       instalacje elektryczne

 Prace budowlane:

1.                     wewnętrzne

2.                     zewnętrzne

           W ramach opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy wykonać:

1.      projekty budowlane w  5 egz. w wersji papierowej,

2.      projekty wykonawcze po  4 egz. w wersji papierowe dla każdej branży,

3.      Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych po  2 egz. w wersji papierowej dla każdej branży,

4.      kosztorysy inwestorskie z podziałem na etapy po 2 egz. w wersji papierowej,

5.      przedmiary robót z podziałem na etapy w 2 egz. w wersji papierowej,

6.      wersje elektroniczną zapisaną na płycie CD lub DVD, w wersji modyfikowanej – formaty ath i dwg, oraz niemodyfikowalnej – pdf - wersja elektroniczna ma odpowiadać wersji papierowej i musi być uporządkowana,  powinna zawierać: projekt budowlany, wykonawczy, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, w przypadku kosztorysów inwestorskich – oddzielny nośnik.

2.         Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.         Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV- 74232120; 74142120

4.         Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.         Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

6.         termin wykonania – 6 miesięcy od daty podpisania umowy

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.   Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

      - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy wraz z wypełnionym ,,zestawieniem dokumentacji i kosztów jej wykonania”  – wg. załączonych wzorów ( zał. 3 i 3a)

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:

 Maria Jasik-Sikorska, nr tel. 22 701-78-62, fax. (22) 701-77-78, e-mail: msikorska@raszyn.pl.

2.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach: poniedziałek - piątek w godz. 8 - 14.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy: złożyć  do dnia    25.05.2015 r do godz.12 00    w siedzibie Zamawiającego : 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a , w Kancelarii, pok. Nr 15 w zaklejonej kopercie z dopiskiem Oferta na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej wymiany instalacji sanitarnych i wykonania przyłączy dla Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej 2 w Raszynie .

NIE OTWIERAĆ PRZED: dniem  25.05.2015 r. godz.12 10

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto zgodnie z wypełnionym ,,zestawieniem dokumentacji i kosztów jej wykonania”
stanowiącym zał. 3 i 3a

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.      Opis przedmiotu zamówienia- zał. nr 1

2.      Projekt umowy- zał. nr 2

3.      Formularz ofertowo-cenowy wraz z ,,zestawieniem dokumentacji i kosztów jej wykonania” - zał. nr 3 i 3a( załączniki do wypełnienia) 

4.      Wypis i wyrys z planu zagospodarowania, -zał. nr 4

5.      Podkład sytuacyjny- zał. nr 5

6.      Inwentaryzacja- zał. nr 6 pobierz

 

ZATWIERDZIŁ:

 

 

                                                                                                   …..………………………………..
                                                                                                                      
(data, podpis i pieczęć
                                                                                                                                   osoby zatwierdzającej postępowanie)