Wykonanie remontu posadzek, wymiany 4 szt. drzwi i 3 okien w Szkole Podstawowej w Sękocinie
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-341/PN/10/2007 Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres Ulica SZKOLNA 2a , Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163). Data ogłoszenia 2007-03-20 Przedmiot zamówienia publicznego „Wykonanie remontu posadzek, wymiany 4 szt. drzwi i 3 okien w Szkole Podstawowej w Sękocinie”. W zakres robót wchodzi: 1. Wymiana klepki podłogowej na nową dębową klasy I gr. 22 mm w zakresie:124,67 m2: - rozebranie posadzek z klepki wraz z cokołami - oczyszczenie istniejącego podłoża betonowego i zagruntowanie - wylanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej - ułożenie nowej posadzki z klepki dębowej wraz z cokołami na (klej)z cyklinowaniem i trzy-krotnym lakierowaniem lakierem dwuskładnikowym z atestem, o wyglądzie powłoki „półmat” - w pomieszczeniu biblioteki po zerwaniu posadzki na legarach, należy pustą przestrzeń uzupełnić piaskiem gr. ok. 40 cm, ułożyć izolację przeciwwilgociową, 10 cm izolacje ze styropianu, oraz wylewkę gr 20 cm z betonu B10 zbrojonego siatką. 2. Remont zniszczonej klepki podłogowej wraz z cokołem – cyklinowanie ręczne (z uwagi na sposób mocowania deszczułek na gwoździe) oraz trzy-krotne lakierowanie lakierem dwuskładnikowym z atestem, o wyglądzie powłoki „półmat” – 74,42 m2 3. Wymiana klepki podłogowej na wykładzinę PCV:149,12 m2 - rozebranie posadzek z klepki wraz z cokołami na powierzchni - oczyszczenie istniejącego podłoża betonowego i zagruntowanie - wylanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej - ułożenie posadzki z PCV – o parametrach nie gorszych niż „TARKETT”, gr. całkowitej min. 2 mm, warstwy użytkowej min. 0,6 mm, trudno zapalnej, z wykonaniem cokołów przyściennych o wys. 15 cm z PCW. Posadzkę przewiduje się w trzech kolorach łączonych przez zgrzewanie – kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem na powierzchni. - w pracowni plastycznej w części pomieszczenia zachowując istniejący podział posadzki – wymiana płytek terakotowych układanych na zaprawie klejowej – pow. 6,27 m2. Cokół na styku posadzki z terakoty ze ścianą należy wykonać z płytek terakotowych. 4. Wymiana drzwi Wykucie z muru i wstawienie wraz z progami nowych drzwi wewnętrznych, płytowych z ościeżnicą drewnianą, kompletnych, z zamkami – szt.4, o łącznej powierzchni 7,04 m2. oraz drzwi przesuwnych oddzielających pomieszczenia biblioteki ze stołówką wstawione w otwór o powierzchni 1,61 m2. Po obsadzeniu drzwi ościeża, oraz ściany od strony sal i korytarza w pasie 30 cm. należy pomalować farbą emulsyjną w kolorze ścian. 5. Wymiana okien Wykucie z muru 3-ch krat i okien w piwnicy o wymiarach 0,7x0,9 m. Wstawienie nowych okien PCV uchylno – rozwieralnych. Wykonanie nowych krat, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. Uzupełnienie tynku na ościeżach, pomalowanie ościeży i ścian w pasie 20 cm. 6. Przedłużenie wywiewek kanalizacyjnych Przedłużenie ze strychu dwóch wywiewek żeliwnych o o 100 mm i wyprowadzenie ich ponad dach – 1,6 m, z wycięciem otworu w pokryciu z blachy trapezowej. Wywiewkę należy na styku dachu uszczelnić i obrobić kołnierzem. Brakującą blachę uzupełnić i pomalować jak istniejącą. Uwaga: – Wykonawca ma obowiązek wynieść meble z klas i ustawić je ponownie. Gwarancja na wykonane roboty i wbudowane materiały winna wynosić min. 3 – lata. Rodzaj zamówienia roboty budowlane Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.43.21.00 , 45.45.30.00 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany: do 15.08.2007 r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6.1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163). 6.2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: § prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.) 6.3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 6.3.1/ wykażą się realizacją ( siłami własnymi ) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwóch) robót (rozpoczętych i zakończonych), odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimalnej 30 tys. zł. brutto każda ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie ). Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: 1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp. 2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/. 2.2/ Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie robót, zamówień , odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, i uprzednio Zamawiających, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Maria Jasik-Sikorska Elżbieta Musialska Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Miejsce i termin składania ofert/wniosków Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 2007-04-12 godz. 12:00. Atrybuty przetargów Wartość zamówienia poniżej 60 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert Kryterium cena Najniższa cena Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego Numer lokalu 102 Data otwarcia 2007-04-12 Godzina otwarcia 12:30
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00
Załączniki (7) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Formularze (150.8kB) | ||
zalacznik_nr_a (131.5kB) | ||
zalacznik_nr_b (852.4kB) | ||
zalacznik_nr_c (273.6kB) | ||
umowa_(wzor)_nr_6 (248.4kB) | ||
SIWZ (309.7kB) | ||
zmiany_w_zal_nr_c (36.5kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Krzysztof Drewicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Krzysztof Drewicz |
Data wprowadzenia: | 2007-03-20 12:29:16 |
Opublikował: | Krzysztof Drewicz |
Data publikacji: | 2007-03-20 12:32:42 |
Ostatnia zmiana: | 2007-03-29 09:08:31 |
Ilość wyświetleń: | 3992 |