Gmina Raszyn

ul. Szkolna

05-090 Raszyn

ZP.271.PN.54.2011

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon/ fax.

/022/ 701-77-78,  /22/ 701-78-01

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 10.1 oraz art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.).

Przedmiot zamówienia publicznego

„Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz dostawa ogrodzenia na terenie Gminy Raszyn”

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz dostawa ogrodzenia na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania:

 

Zadanie nr 1 : Dostawa i montaż urządzeń zabawowych w ramach modernizacji placów zabaw                               w sołectwach:

 

- Sołectwo Osiedle Falenty działka nr ew. 14/2 obręb Falenty położona przy Al. Hrabskiej modernizacja placu zabaw polegająca na dostawieniu i montażu urządzeń zabawowych tj.:

1. Kiwak Konik

2. Kiwak Kabriolet

 

- Sołectwo Nowe Grocholice działka nr 470 obręb Nowe Grocholice położona przy ul. Moniuszki modernizacja placu zabaw polegająca na dostawieniu i montażu urządzeń zabawowych tj.:

1. Biegacz

2. Wycisk ręczny

3. Orbitrek

4. Domek z tarasem i przejściem rurowym

5. Masażer

 

- Sołectwo Puchały działka nr ew. 24 obręb Falenty położona przy ul. Centralnej modernizacja placu zabaw polegająca na dostawieniu i montażu urządzeń zabawowych tj.:

1. Kiwak w kształcie psa

2. Kiwak w kształcie samochodu

3. Kiwak w kształcie motocykla

4. Regulamin o treści podanej w projekcie dla sołectwa Słomin

 

- Sołectwo Raszyn I działka nr 691 i 690 obręb Raszyn I położone przy ul. Jesiennej modernizacja placu zabaw polegająca na dostawieniu i montażu urządzeń zabawowych tj.:

1. Zestaw w skład którego wchodzą w szczególności następujące elementy:                                                         pomost z daszkiem i ławeczkami, pomost ze zjeżdżalnią, wejście pochyłe, mostek ruchomy, piaskownica statek

2. Karuzela tarczowa z siedziskami

3. Domek z tarasem i liczydłami lub tablicą do rysowania (preferowane są liczydła)

4. Gra kółko i krzyżyk

5. Bujak skuter

 

- Sołectwo Słomin działka nr 17/1 obręb Sękocin Las położona przy ul. Wierzbowej modernizacja placu zabaw polegająca na dostawieniu i montażu urządzeń zabawowych tj.:

1. Zjeżdżalnia z daszkiem

2. Piaskownica z daszkiem w kształcie sześciokąta

3. Huśtawka ważka

4. Bujak jednoosobowy skuter

5. Bujak jednoosobowy kaczka

6. Regulamin

Szczegółowy opis i rozmieszczenie urządzeń  składających się na przedmiot zamówienia, określają Projekty  Modernizacji Placów Zabaw.

 

Zadanie nr 2 „Dostawa ogrodzenia” w zakresie:

1.     Panele ogrodzeniowe ocynkowane ogniowo, malowane proszkowo, kolor zielony, wykonane z drutu o średnicy 4mm, szerokości 2,5 m i wysokości 1,25m +/- 3 cm; oczko 50mm x 200mm; dwa wygięcia usztywniające “V” - 55 sztuk paneli; słupki ogrodzeniowe (ocynkowane ogniowo o przekroju 60 x 40mm, malowane proszkowo, kolor zielony) – 60 sztuk; zaślepki plastikowe 60 sztuk; obejmy montażowe - 180 sztuk oraz komplet śrub do montażu całego ogrodzenia

2. Ogrodzenie systemowe panele 1530h x2500 mm, około 45 m długości, kolor zielony– zgodnie z projektem dla sołectwa Słomin.

 

Miejsce dostawy ogrodzenia – Siedziba Zamawiającego ul. Szkolna 2a Raszyn.

 

Gwarancja

Wykonawca udzieli gwarancji z tytułu wad przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy (dotyczy zad. nr 1) i/lub gwarancji producenta (dotyczy zad. nr 2)

 

W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.

Rodzaj zamówienia

DOSTAWA

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

37.53.52.00-9, 34.92.82.00-0

Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych na wybrane zadania i/lub zadanie.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 20% wartości szacunkowej zamówienia, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759).

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia:

                    do 15 grudnia 2011r.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.2      posiadania wiedzy i doświadczenia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał:

nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (prawidłowo ukończone) odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegających na wyposażeniu lub urządzaniu placów zabaw o wartości, nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każde. (dotyczy zadania nr 1).

W przypadku zadania nr 2- Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

1.3     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku – osoby zdolne do wykonania zamówienia: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

1.4     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

                       Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

a)       sytuacja ekonomiczna: Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniado przedstawienia przed podpisaniem umowy (dotyczy zadania nr 1)

W przypadku zadania nr 2- Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

b)       sytuacja finansowa: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1

 

 Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp:

1/ W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:

1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy;

1.2 Wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie (dot. zadania nr 1);

1.3 Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, a te podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (dot. zadania nr 1);

1.4 Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia–(załącznik Wykonawcy - do przedstawienia przed podpisaniem umowy) (dot. zad. nr 1);

 

2/ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasobach innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w ppkt. 2.1i2.2

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

 

Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.2 - 2.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert).

2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia

 

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§      w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 202A ( II piętro )
(po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022 701 77 78)

§      ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

Miejsce i termin składania ofert:

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. nr 15

Termin składania ofert

22-11-2011 r. godz. 10:30.

Atrybuty przetargów

Okres związania ofertą

   30 dni

     Kryterium wyboru oferty

   100% - cena

     Wadium

   Nie jest wymagane

Miejsce i termin otwarcia ofert

     Numer lokalu

       102

Data otwarcia

22-11-2011 r.

Godzina otwarcia

10:40

Data przesłania ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych

14-11-2011 r.